BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 9, 2009

tajuk e-novel

Harap maklum semua!

Tajuk e-novel Kau Milikku akan ditukar ke Dan Sebenarnya.....

Sbb kakak saya dah baca sinopsis e-novel ni n rase tajuk langsung tak kena n dh byk tajuk org guna macam ni.....so mulai minggu dpn e-novel ini akan menjadi Dan Sebenarnya....

Keep on supporting me u guys!

5 tukang komen paling setia:

LiNa said...

ok xkisah..
tajuk yg baru pun ok sg..
tukuar tajuk pun xpe asalkan ada sambungan nya..

Sue said...

x kisah la ecah...
janji ecah buat sambungannyer...
tengah tunggu new n3 from ecah nih!
tak sabo rasenyer...
he3!

Syazsy said...

yahhh aku support ecahh !!!! wahhh ada org kena belanja TGI Friday ini macam. hehehehe. mana nye ecah? kata nak kasi aku buku free... :P

ecah hamzah said...

lorrr nnt2....buku2 2 sume aku dh edarkn pd org2 yg berkenaan....hehe....nnt ko ngan abby aku bg yg len pny....kalo ko pi wedding abby,aku bg time tue....

Bisikan said...

oh... tajuk tukar... tukar tajuk tak pe... jangan tak jadi sambung novel... sebab cerita dia cukup best... sambung sampai habis ye... tulisan mu senantiasa ku nanti... hehehe