BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 18, 2011

PBAKL 2011!!

Salam semua wahai geng-kipas-susah-mati,

Disini saya ingin memohon berjuta kemaafan kerana sudah jarang meng'update' entry Seindah Alhambra. Agak sibuk dengan short sem dan juga event raya celebration yang akan diorganize oleh Bachelor in Event Management iaitu group saya. Itu adalah projek akhir bagi batch saya, walaupun saya masih ada 2 tahun untuk meneruskan pengajian.

Kini sedang sibuk juga membetulkan manuskrip yang akan di hantar ke Kaki Novel untuk dibuat penilaian. Juga sedang sibuk menyiapkan manuskrip2 lain.

OKeyyyy....ini dah lari tajuk...hehe....kembali ke tajuk asal.

Seperti yang anda semua boleh baca tajuk diatas, saya, Aishah Hamzah, penulis Kau Milikku, akan berada di PBAKL 2011 pada hari Sabtu 30/4/2011 pada jam 12.00 tengah hari - 1.30 petang. Jadi marilah beramai-ramai kita beramah mesra di sana. Saya akan berada di booth Kaki Novel.

Hopefully dapat berjumpa dengan korang semua kat sana dan bergambar sampai lebam!hahahaha.....

C U all there!

Daaaaa for now.....

0 tukang komen paling setia: