BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 8, 2010

Terima Kasih!

Salam semua wahai geng-kipas-susah-mati,

Thanks to all yang dah dapatkan buku Kau Milikku.....saya tahu mesti ada yang kurang berpuas hati kerana jalan cerita terlalu pendek....bukannya apa, saya takut kalau terlalu panjang, orang dah boring baca n dah mula merepek....saya kalau dah terlalu panjang dah mula merepek jawabnya.....hehe jadi saya terus sahaja menamatkan jalan ceritanya dengan ringkas.

Walau apapun, saya akan terus berusaha untuk memenuhi kehendak anda semua....nantikan kemunculan novel saya yang ke-4, Seindah Al-Hamra(mungkin publisher yang lain pulak kot)....insyaAllah....Doakan yang terbaik untuk saya....Dan terus menyokong saya dan juga blog ini......Thanks a lot!

p/s:siapa nak signature saya,boleh order lagi,ya!


Daaaaaaaaaaa for now.....

5 tukang komen paling setia:

nur lina mohd yasin said...

boleh order g ke? kalo mcm tu sy nk 1 leh? nie emailnye lina.stitch@gmail.com
thanks :D

Bie Hassan said...

still boleh order lagi ke???

Aishah Hamzah said...

boleh....no hal la...

Ilmar Imia said...

Tahniah, Ecah! :)

Naniey TJ said...

salam kak....
sy da bce KM..... ending yg x m'gecewakan.... tq atas sokongn akak pd sy... tp sy slalu dihntui dgn 1 persoalan..... sy hrp akak dpt m'jwb p'soalan sy ni mmndngkn akak da mmg t'libat dgn serius dlm bidng pnulisn ni.... da beribu kali sy pikir.... berdosa x klu kte selitkn adegan2 romntik dlm nvel,,,cthnye cm adegan di mlm pertama.... mmg kte m'rasakn p'kara itu biasa2 sje... tp pd p'mrhatian sy, kbykn org yg m'baca nvl cinta adalah remaja.... jd daya imaginasi mrk sgt hbt... mgkin apa yg cuba dismpikn bkn spt apa yg di imaginasikn....sy tkt andai apa yg sy tls n karang, akn di tulis sebgi suatu dosa dalam buku amalan sy.... sy dah byk b'tnye pd us n ustzh... tp jwpn mrk bgi tdk m'beri kepuasan pd sy... jd sy rse adalh ptt klu sy b'tnye pula pd akak yg dh kluarkn nvl sndri... mcm mana pndgn akak??? adakah novel cinta melalaikan??? sy mntk maaf andai p'soalan sy ni ada bt akak t'singgung......