BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 17, 2010

Pilihan untuk Dan Sebenarnya!

Salam semua,

Terima kasih di atas kesudian anda untuk mencampakkan vote anda ke atas pilihan2 watak saya yang agak merapuzzzz.....hehe! Pape pun, ingin saya maklumkan kepada anda bahawa talian undian telah pun ditutup dan pilihan anda telah pun saya masukkan di kolum paling bawah sekali dalam blog saye ini. Untuk makluman semua, saya tidak dapat memilih Remy Ishak sebagai Mohd Hafiz kerana saya rasa kolaborasi antara Remy Ishak dan Fizo Omar sangat tak kena. Anda juga fikir begitu?! Jadi, dengan segala hormatnya ingin dimaklumkan bahawa watak Mohd Hafiz telah bertukar dari Remy Ishak kepada Adi Putra. Watak Mohd Hariz masih lagi dikekalkan untuk Fizo Omar dan Aisyah Najyha untuk Nora Danish. Sekian, trimas. Terimalah watak2 untuk Dan Sebenarnya!

Presenting......Fezrull Faizal!
















Presenting....Dizyan Farhana!
















For the first time presenting the antagonist character....Ku Zhety!
















Keep on voting at the poll.....Tenkius! Komen la skali skala pe salahnye....hehe

2 tukang komen paling setia:

arynn natasha said...

saya rasa liyana jasmay tu langsung tak sesuai jadi calon untuk watak dizyan, kalau liyana jadi calon untuk watak ku zhety tu, saya sokong seratus peratus. harap kak ecah gugurkan liyana dari jadi calon untuk watak dizyan

Nu_Rull said...

aah.. setuju2..

kompem kuar kt pasaran, cepat2 bgtau k...