BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 27, 2010

Tempahan Kau Milikku!

Salam semua wahai geng-kipas-susah-mati,

Ramai sudah yang ingin membuat tempahan dengan saya semata2 mahukan signature yang tak seberapa cantik itu....Ini adalah senarai nama yang ingin menempah novel tersebut dengan saya. Tak silap menurut Surat Setuju Terbit, dalam syarat yang dinyatakan, saya hanya boleh membeli sebanyak 10 naskhah sahaja. Kalau boleh tempah lebih, akan dimaklumkan kelak.


Nama:
1-Adibah Dayana
2-Alom
3-Elva Dhalora (PAID)
4-Siti Zubaidah
5-Anna Masuri (PAID)
6-Siti Hajar (PAID)
7-Hidayattie Mohamed
8-Rabiatul Adawiyah
9-Pensel Merah
10-Alreinsy

Daaaaaaaaaaaaaa for now........

p/s:sorry tempat dh full....kalau boleh tempah lagi, saya akan maklumkan kendian....

10 tukang komen paling setia:

Anonymous said...

saya nk tempah gak...nme rabiatul adawiyah...nk byr cmne????nie serius punye nk tmph...huhu

wAtashiwa Nemo-cHan said...

nemo jugak mahu~~~ huk3.... pls3

Anonymous said...

saya yg nk tempah...nme rabiatul adawiyah...nie email..td lupe nk bg email..rabiatul_adawiyah1989@yahoo.com....saya nk tau...cara byran, bgtau k...dh xsbr2 nk bc...

alreinsy said...

akak nak tempah gak... nama NOORAZLENI AHMAD BAHARUDDIN... email : alreinsy@yahoo.com... mcm mana nk byr?

penselmerah said...

saya pun nk oder... nur fairuz fazillah abdullah.. email : penselmerah@yahoo.com

dontbelong2u said...

nk tempah gak..
nie mklumat sya

norfathiyah amy hj hamad
mymorgif@yahoo.com
nnti gtaw ye cam ne nk wat pembyran..

nur lina mohd yasin said...

sy nak tempah gak... leh la.... hehehe..
nie email sya lina.stitch@gmail.com ...
thanks :D

Aisha @ Sara Hamza said...

Kepada yang berminat untuk mendapatkan novel Kau Milikku, saya ucapkan berbanyak terima kasih. Tapi tempahan dah cukup 10 orang....Kalau saya boleh beli lebih dari 10, akan dimaklumkan kelak.....Tapi jangan lupa dapatkan juga ya Kau Milikku walaupun x ada tandatangan saya.

Daaaaa Daaaaaaa

@k@yy said...

salam...
saye nk tmpah gak bley...
email sye..cancergirl.ainaa@gmail.com
nme ainaa afiqa..
plizzz...
mau sgt...

Anonymous said...

mcm ne nak tempah... citer ni best sgt