BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 13, 2009

Maaf Semua!

Salam semua,

Ada satu berita buruk dan satu berita baik....yang mana korang nak dengar dulu?! Waahhh cam election plak....Kehkhekhekh.....

Berita baik lah dulu kan....Berita baiknya ialah e-novel yang korang tolong emo kan sekali tuh, insyaAllah akan dibukukan. Kerana saya telah pun menerima panggilan telefon semalam lebih kurang jam 7 lebih semasa Maghrib, daripada pihak Kaki Novel iaitu kakak yang bernama JAZLINA, mengatakan bahawa e-novel saya telah pun disenarai pendekkan (erti kata lain dalam omputih SHORT LISTED) sebagai novel yang menarik untuk diterbitkan. Dengan gembiranya hati ini, saya bersyukur yang amat.

Berita buruknya ialah.....CIK JAZLINA telah meminta saya untuk memberhentikan posting Dan Sebenarnya. Dan, mereka akan memantau blog saya ini dari semasa ke semasa (rasanyalah kan. Kalo tak, takkanlah mintak url blog nie....hurmmm).

Jadi mulai malam ini, silalah menikmati buah tangan saya yang baru iaitu SEINDAH AL-HAMRA. Harap korang akan terus support saya. Sebab hanya famili dan korang saje yang menjadi back bone saya (tulang belakang ler tu)......keep on supporting me u guys!

ps: harap maap semuanya. teruskan menyokong saya. sokongan anda amat2lah saya hargai. sampai bila2 akan ku kenang jasa mu semua dalam doaku.....wakakakakaak......propa lebih! apa salahnya kn?kihkihkih.....

11 tukang komen paling setia:

Unknown said...

tahniah....
cite dan sebenarnya,,, best...

akn terus menyokong kak ecah...

keSENGALan teserlah.. said...

waaaaaaa..
ske2.nk pblish..
sure akan bli la kak..
ngeeeeeeee...

dan ske lagik cz ade cite baru..hahaha..

nailofargurlz said...

whooaa..
dah x sabar nak tggu publish..
congrat...

ceritaku MEMORIKU said...

warghhh nak dipublish gak?
suke-suke
-na'dz

cek_ila said...

tahniah!!!x sbaq la nk tnggu cta dan sebenarnya n cte bru2..msti best..

Anonymous said...

tahniah3 ecah!!best la dan sebenarnya nk publish,leh bt koleksi...tp...uwaaa...sedeynya takleh skodeng citer dizyan n faizal lg every week...huhhuuhuhu..tp takpa..promise ye ecah gantikan dgn n3 seindah al-hamra ye...isk3..

epy elina said...

thaniah kak ecah....
kami akn sntsa mnyokong kak ecah...
hmmm x sbr nak bca n3 baru...

LiNa said...

wah..xsabar nak tggu...

*yana* said...

wah..best ar kalo dh publish nnt..
congrats..
kalo dah kuar kat psran..
bg taw cpat2...
i'm waiting..

qyqa said...

aaaaaa...
thniah kak...
bgus...........
x sabar nak bc cter len..

Deeyana said...

tahniah dik. akak ni mmg peminat setia blog ni cuma tak ada nk tinggalkan jejak je. tp kali ni nak ucapkan TAHNIAH. semoga berjaya...amin.